Vysoce konkureční prostředí nutí obchodní firmy pracovat co nejefektivněji a reagovat na změny trhu
"v reálném čase".
To ale není možné bez věrohodných, aktuálních a kdykoli dostupných informací - a tedy bez odpovídajícího systému sběru dat v terénu.Na prodejně zase pomohou systémy pro přeceňování, doplňování regálu nebo správu skladu, založené na využtí automatické identifikace (čárový kód, RFID). Prosazuje se také "asistent prodavače" v podobě tabletu, který mu umožní podat zákazníkovi komplexní informace o zboží, jeho variantách, doplňcích, cenách (atp.) přímo na místě.
Komplexní podpora práce obchodního zástupce (OZ) v terénu, přístup k vždy aktuálním informacím o zákaznících, produktech, promo akcích atd.
Reporting na základě údajů pořízených OZ, aktuální a přesné údaje pro rozhodování vedení bez prodlevy na zpracování!
Sběr objednávek a jejich předávání k vyřízení vlastní logistice firmy nebo velkoobchodům (transferové objednávky). Nebo přímá fakturace v terénu.
Vysoce flexibilní řešení, přizpůsobení požadavkům konkrétní firmy
Využití mobilních terminálů a čárového kódu pro doplňování zboží do regálu, kontrolu cen a tisk nových cenovek.
Asistence zákazníkovi při nákupu (poskytování informací pomocí tabletu nebo PDA, záznam objednávky, informace o cenách resp. hodnotě objednávky atp.).
Řízení back-end skladu prodejny, přesuny zboží na prodejnu, příjem z distribučního centra nebo od dodavatelů, inventura,
Velkoobchodní sklad COOP využívá zakázkové sw řešení POINT.X a mobilní terminály Zebra pro přesnou evidenci pohybů zboží v reálném čase. Systém zejména zrychlil a zpřesnil přípravu zásilek pro jednotlivé prodejny.